Retourneren

Kan ik mijn product(en) retourneren?

Is je bestelling toch niet helemaal naar wens? Dan kun je deze, binnen 14 dagen na ontvangst, retourneren op eigen kosten. 

Hoe retourneer ik mijn producten? 

Verpak het product zo goed mogelijk om eventuele transportschade te kunnen voorkomen en plak het label op de omdoos. Plak het label niet op de product verpakking, dit brengt het product onnodige schade toe en maakt het product onverkoopbaar. Stop ook het retourformulier in de doos. Zonder het retourformulier kunnen wij niet achterhalen van wie het retourpakket is en kunnen wij het dus niet verwerken.
Stuur de retourzending naar:

Sloompje Slak
Dorpstraat 11
6085 BE
Horn

Ik heb geen retourformulier gekregen, wat nu?

Dat is geen probleem! Voeg een briefje toe aan de retourzending, met daarop jouw naam, ordernummer & e-mailadres.

Kan ik mijn items ruilen?

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen.

Voorwaarden retourneren

  • Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 14 dagen.
  • Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
  • Wij nemen retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief  verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
  • Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen op ons hoofdkantoor. De klant kan binnen die tijd een mail sturen naar info@sloompjeslak.nl. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
  • Zonder track en trace code kan er geen onderzoek worden opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om een onderzoek in werking te zetten, wanneer deze ontbreekt is dit dus niet mogelijk.